Veckan som gått

Hejsan! Att det redan är torsdagskväll! Denna vecka har varit lite av en känslomässig berg-och dalbana. Fick en kommentar av en av enhetscheferna i veckan. Han säger att jag fortfarande ser glad ut och att det är bra. Han tala även om att jag kommer känna fram och tillbaka "varför valde jag det här? Vad har jag gjort?" och ena sekunden att jag tycker det är jättekul! PRECIS så har det verkligen känts den här veckan och dom senaste dagarna. Men tydligen är det fullt normalt ;) Denna veckan har jag även fått ordning med dosimeter mot strålningen och passerkortet. Nu slipper jag äntligen stå och knacka på omklädningsrummets dörr och hålla tummarna på att någon öppnar..  Idag hade jag även en utbildning i vårat system vi använder med journaler och remisser. Så skönt när dom nervösa spärrarna börjar släppa om man börjar få ordning i huvudet hur man ska göra alla rutiner :)

Nog om veckan! I morgon är det fredag och äntligen sovmorgon och ledig helg :D

Kommentera här: