Ibland mår jag inte så bra

Hejsan! Vill börja med att säga att jag har fortfarande mina riktigt dåliga dagar. Idag är typiskt en sån dag,. Trotts att jag mår mycket bättre och när ångesten kommer är den inte lika djup som för drygt 1 år sen. Idag hade jag ett kvällspass på schemat. Men när jag stod i duschen i morse höll jag på att tuppa av och mådde väldigt illa. Detta är igentiligen inget ovanligt alls för mig, för det är början till migrän. Men min migrän är väldigt typiskt stressrelaterad och det var igentligen bara en tidsfråga på det nya jobbet när man har känt sig lite si och så. Efter ha fått i mig lite frukost mådde jag något bättre men migrän släpper knappast så lätt så jag ringde och stannade hemma idag. Har även ett tryck över bröstet och har väldigt svårt att låta mig få vara dålig. Men det är något man jobbar med... 

Har precis sätt klart på en film och ska strax knäppa på en till. Eftersom jag mår illa forfarande har jag bara fått i mig te och kex till lunch/mellanmål. Försöker bara varva ner idag och lyssnar på mina signaler. 
Vill också tipsa er om en bok jag lyssnade på Bookbeat för någon vecka sen. Av Therese Lindgren. Så himla bra och det har otrolig hög igenkänningsfaktor! 

 

Kommentarer:

1 Jennifer:

Kram till dig ❤️

Svar: ❤❤
Jessica Ohlsson

Kommentera här: