After work dinner

Idag efter jobbet fick jag en liten break ifrån ekorrhjulet. Idag var en riktigt intensiv dag på jobbet också. Något underbemannat och min handledare va hemma sjuk. Men då får jag testa mig själv med det jag har lärt mig. Finns ju massa jättebra uskor som man kan förlita sig på om man är osäker! Men hur som, efter jobbet hade vi bestämmt en middag på Mike's med ett litet gäng ifrån gamla jobbet. Jättetrevligt och väldigt gott. Så mysigt att se mitt gamla gäng igen. Fast jag bara varit bort typ 1 och en halv vecka ;) Haha. 
Nu har jag nyss kommit hem ifrån middagen, har lägenheten för mig själv och är ganska slut i huvudet för den här dagen med stress och mensverk sen jag klev upp i morse. Tagit en dusch och väldigt skönt att krypa upp i soffan. Blir riktigt tidigt i säng ikväll vill jag lova! Bara två dagar kvar innan man får gå av sin jobbvecka :) 

Kommentera här: