Ny lägenhet!

Tjena folket! Hade verkligen en produktiv dag igår. Kunde igentiligen inte alls sitta stilla helt enkelt ;) Tog mig till elljusspåret efter frukosten och sprang några km. Gillar verkligen att springa i skogen än på tråkig asfalt mitt i samhället. Handlade sen mat, putsa förnster, bytte gardiner och tog fram alla utemöbler på balkongen. Det va ju 17 grader ute igår så kunde helt enkelt inte hålla mig längre! Det är en sån underbar tid just nu! :) 

På kvällen va det avtalskväll för dom nya lägenheterna som jag pratat om tidigare. Vi hade valt ut på kartan, rangordnat lägenheterna (alla 3or) ifrån 1-12. Vi hade turnr 36. Och jag satt på nålar och svettades som en gris i väntan på våran tur. När det äntligen va våran tur va vårat första handsval KVAR! En 3a på båttenvåningen, med liten altan och längst upp mot Gredelbyhagar. Vi typ sprang fram och nästan hoppa av glädje att vi fick precis den vi ville ha. Vi va så uppe i varv hela kvällen och firade med att köpa pizza! Direkt efter man valt lägenhet fick man skriva på avtal att den va våran. Så om ganska exakt ett år, typ i slutet av maj 2018, kommer vi att flytta 100 meter. Våran nyproducerade 3a, känns helt sjukt! När vi kom hem började vi genast planera hur vi ska göra med allt, hur vi ska möblera och hur vi vill ordna till våran nuvarande lägenhet. Om vi ska ha flyttstäd osv. Så happy! :D

Såhär ser det ut precis just nu utanför våran balkong och bakom allt detta kommer vi att få bo om 1 år :) 

Kommentarer:

1 Jennifer:

Wihoooo 🎉 Så glad för er skull ❤

Svar: TACK! 😍❤
Jessica Ohlsson

Kommentera här: