Bröllop

Denna helg som var, var igentligen min jobbhelg. Men hade lyckats byta bort mitt pass i lördags. Vi var nämligen bjudna på bröllop! Det händer ju alldeles för sällan och va så otrolig taggad :) Men eftersom det låg långt ut på landet ställde jag även denna gång upp som chafför. Kl 14 i Tuna kyrka (mina old hoods) ringde kyrkklockorna in för Emanuels kusin Elinne och hennes blivande man. Det var otroligt fint och inte ett öga va torrt. Även jag hade fuktiga ögon i stort sätt hela kvällen ;) 

Festen va på Ledinge säteri mitt ute i ingenstans. Jättefint på en stor hästgård och uppdukat i en stor lada. Allt va verkligen helt på pricken perfekt i ordningsgjort. Fantastisk mat, många tal och väldigt många skratt. Kvällen vart lång och vi kom inte hem försen kl 03. Hyffsat trött när jag skulle jobba kväll dagen efter ;) Men vi var väldigt glada att vi fick vara med på erat bröllop och eran stora dag! ♥

 

Kommentera här: