Misslyckad färgning

Godmorgon! Försökte ha en riktigt produktiv dag igår. Åkte och stor handla, bakade bröd, tvätta och färgade håret. Hade igentligen lovat mig själv att aldrig mer färga håret själv men tänkte att ljusa slingor kan ju inte vara så svårt. Dock såg jag ut som en jävla tigerkaka i huvudet och såg förfärligt ut! 😂 Vart fin färg men min mittbena såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig! Försökte fixa till det med min andra flaska färg men det vart värre. Så idag blir det brun färg i håret istället 😅 jag bjuder på dessa bilder och bedöm själva 😉 

Kommentarer:

1 Mayapiraya:

Snygg färg på tigerkakan 😆 ganska svårt att få till det själv, jag kan hjälpa dig nästa gång, om du törs🙏🐯

Svar: Haha ja men det får bli i sommar! En till färgning och håret ramlar av 😂
Jessica Ohlsson

Kommentera här: