Nytt jobb, nya rutiner

Wow vilken dag säger jag bara! Jag har nog aldrig hört så många ord som jag inte kan på en och samma gång. HERREGUD! xD Skämtosido. Får jag säga det själv har jag verkligen gjort mitt yttersta och det gick himla bra  idag på nya jobbet. Det har varit väldigt mycket information idag, datautbildningar och bara det att lära sig hitta runt! Fick även jobba en hel del på golvet och in action. Att ta emot patienter och förbereda. Ni hittar mig alltså på röntgen :) Det var också väldigt mycket basic vart man hittar saker och hur olika rutiner ser ut. När klockan slog 16.30 va dagen slut och huvudet kändes som en köttkvarn. Visste inte änns vilken fot som hörde till rätt sko när jag böt om. Va längsen jag kände mig så här ny och otroligt osmidig. Men vill också säga att jag har haft så otroligt kul idag! Och detta känns så himla bra! :) Saker kommer falla på plats tids nog och kommer gå som en svans bakom någon i 5 veckor så jag har tid att lära mig. 

Nu ligger jag i soffan. Fått i mig lite middag och gjort i ordning massa matlådor. Nu ska jag inte röra ett finger och kommer sova som en klubbad säl inatt. Samma tid i morgon igen :) 
Morgan kom och kröp ner hos mig för en stund sen. En riktigt mys- kille ♥

Kommentarer:

1 Jennifer:

Vad kul att det känns bra 😃👏🏻❤

Kommentera här: