Ledig dag!

Goddagens vänner! Igår redan kl 21 somnade jag på soffan. Så himla trött som sagt! ;D Men har verkligen haft lyckorus dom senaste dagarna! :) 
Idag tog jag mig en sovmorgon, såklart. Ingen väckarklocka. Men jag gillar att sova tills man vaknar av sig själv och klockan ändå bara är 09. Tvättkorgen har vällt över så va givet att tvätta idag. Nyss kommit in ifrån en promenad. Äntligen känns det som värmen är tillbaka. Plus 10 grader när jag vaknade :) Så himla skönt att få lite D-vitamin igen. Lyssnat på creepypooden medans jag gick i Gredelbyhagar. Spana in lite hur mycket dom har kommit med grunden på nya lyan. Vi kommer ha Gredelbyhagar utanför dörren. Ett naturresarvart med kohage på sommaren och stor fågelsjö på våran. Lantisen talar ;)

Typ där den stora enen står, där kommer huset ligga.  

Kommentera här: