Inleder sista helgen

Fredag folket! Dock spelar det inte någon som hellst roll för jag ska ändå spendera helgen på jobbet. Långa dagpass 07-16 lördag och söndag. Har dock ett kort kvällspass 16-21 ikväll så har spenderat näst in till hela dagen hemma. Gick en promenad i morse och passa även på att gå in på Ica. Handla blommor, choklad och kort till jobbet som tack. Fick även med mig en ny vattenflaska och en ny yoghurt cup. Vattenflaskan kan man lägga diverse bär och frukt/grönsaker i så vattnet smakar lite bättre. Behöver knappast någon som hellst insperation till att dricka mer vatten dock. Får ändå i mig minst 3 liter vatten på ett vanligt jobbpass. Kvälls som dag. Men har velat haft en sån här ett tag :) Yoghurt koppen är en to go-grej som är utmärkt som frukost på bussen eller om man inte har matlåda med sig. Jag måste både börja åka buss igen och alltid ha med mig matlåda!

Kommentera här: