Hejdå jobbet!

Herrgud vilken helg. Vilken dag. Va så pepp i morse på att göra min sista dag att jag va jättetidig på jobbet. La ut blommor och choklad och något sent påskgodis på dom våningarna jag varit mina två år på. Även kort jag lämnat en hälsning på och ett stort tack. Jag har, eller hade, så otroligt bra kollegor, det går knappt att beskriva. Trotts att jobbet körde slut på mig där ett tag så finns det verkligen inget som kan beskriva hur fantastiska dom är. Tack för alla skratt! 

Just denna dag kändes som den aldrig skulle ta slut. Sista timmen trodde jag att huvudet skrulle ramla av för att jag va så trött. Fick säga hejdå till alla riktigt ordentligt, dom gav mig blommor och en present ifrån Edblad. Även ett kort med en hälsning ifrån alla pärlor! Samtidigt som det känns väldigt sorgligt att lämna och så är jag väldigt taggad på ett nytt kapitel och HELT nya utmaningar :) Jag tror inte det va sista gången jag jobba inom äldreomsorgen. 


Kommentera här: