Förberedelser

Är i fullgång med mina förbredelser inför mina fest på fredag! För om en vecka fyller jag 25. Känns ganska otroligt faktiskt. När jag fyllde 20 sa jag att nu blir jag inte ett år äldre och stannar på år 20 och vägrar fira min födesedag igen. Men ska jag vara ärligt är jag glad att jag blir äldre. Jag vet precis hur jag mådde för ett år sen just den här tiden och det var riktigt skit. Utan att veta om det. Jag vart inte alls glad över alla grattis på sociala medier, sms eller telefonsamtal. Inte för att jag blev ett år ändre såklart utanför att jag hade en "jag-vill-gräva-ner-mig-och-försvinna-dag" Men tack och lov att man lär sig livet och blir mognare. Jag ska fira min födesedag som aldrig förr detta år, ordagrant, och är glad att jag fyller 25. Och åter igen är jag glad att mina vänner är just mina vänner ♥ 
Taggar till fredag! :D

Kommentera här: