25år fest

Min 25årsfest vart tok lyckad! Jag hoppas mina gäster tyckte det samma 😉 Ett gäng kom hit och vi hade fixat plockmat, tårta och bubbel till dricka. Emanuel hade verkligen ansträngt sig medan jag jobba till kl 15. Vi åkte till stan och birger Jarl där jag hade abbonerade det större dansgolvet och änn6 mer gäster ramla in. Birgerjarls personal hade gjort det så bra och en fantastisk service. Det va magiskt att ha alla vänner runt om sig och dansa och få jag må hon leva av över 20 pers 😅 Det vart en blöt kväll och alldeles för mycket dricka för del tyvärr. Har ett stort svart hål och Emanuel släpa hem mig vid 00 tiden. Ångesten va total på lördagsmorgonen 😂 Men fy så roligt jag hade! 😍 Tyvärr vart det inte många bilder under kvällen hade fullt upp med annat. I present fick jag en stor champagne flaska magnum och ett presentkort på Gränby C. Ni som kom är ju bäst! ❤

Kommentera här: