Mot nya äventyr!

Godeftermiddag mina vänner! Har hunnit med en massa ärenden idag som behövdes fixas. Vi är bara hemma en dag till innan vi far iväg tidigt tidigt till Rodhos på onsdag. Ska verkligen bli så otroligt underbart! Katterna har det bra hos mamma och pappa så vi passa på att dom får stanna där denna veckan också medans vi är borta. Idag hade vi en lunchdejt med Emanuels pappa och syster på Hamnpevajongen i Uppsala. Vi passa på att växla pengar och hämta sen mitt nya pass hos polisen. Nu har jag lämnat in en uppgift och förnyat några resept och hoppas att jag hinner hämta ut dom innan vi åker. Ska även passa på att tvätta lite ikväll. I morgon står städning, packning och ett läkarbesök på schemat. Sen är man redo att åka. Som jag längtar!! 

Senast vi var utomlands i ett varmt land va 2013 i oktober. Emanuels mamma fyllde 50 och vi hade en underbar vecka på Kreta! En bild ifrån sista kvällen. 

Kommentera här: