Julafton

God jul alla mina vackra läsare! Ni är inte många men väldigt trogna 😉 Hoppas ni än så länge har en jättefin julafton. Själv har jag för ca en timme sen slutat jobba. Har varit en stressig dag när hela avdelningen ska åka hem till sina familjer. Skönt men stressigt blir det! 


Har laddat upp med glögg, pepparkakor och kaffe till Kalle Anka som börjar snart. Sen älskar jag "Kan du vissla johanna" och missar det väldigt sällan 😉.  För några dagar sen tyckte jag att det skulle bli galet skönt att få vara själv och bara glo på tv på julafton. Det tycker jag absolut inte idag. Idag är det tråkigt och deppigt att va ensam. Saknar min familj och avundas er som får umgås med eran! (Puss mamma! ❤) 
Men det är bara att knega på och tjäna pengar istället 😉 

God Jul!

Kommentarer:

1 Mayapiraya:

Puss jessica😻

Kommentera här: