Long time no see

Hallå gott folk! det var längesen jag skrev nu. Mamma ringde mig igår och fråga om jag levde ;) Haha men jodå, det gör jag! Har bara inte haft något att skriva om eller lusten fallet bort ibland som ni vet. 

Men sen sist. Min lördagskväll vart sjukt rolig med mina två älsta vänner. Var hos Viktorian fram till, vet inte när, och när vi väl kom ner till stan hamnade vi på Bj ;) Drack shottar och dansade! 
I måndags var det back to work efter ledig helg. Utbildning och kvällsjobb. Igår var veckans ända lediga dag och den spenderade jag alla vakna timmar i soffan med pjamas och täcke. Så himla skönt att bara få unna sig sånna dagar ibland. Nu har jag tre kvällspass hela helgen och alltid skönt att få ha sovmorgon ;) Idag kom äntligen lite pengar in på kontot och passar genast på att betala hyra och räkningar. Trevlig helg!


Såhär mysig var även Morgan igår ♥

Kommentera här: