Lång vecka

Hej vänner! Har verkligen varit en helt ofrivillig paus den senaste veckan. Men fy fasiken så trött jag har varit. Har varit en tuff, lång, stressig och virrig jobbvecka. Och ännu är den inte över. Jag är endast ledig idag, fredag, och har hela långa helgen kvar framför mig. Jobbar 06.45-16 lördag och söndag. Inget jag ser fram emot i huvudtaget! 

Dock har jag försökt att hitta lite energi idag. Tog mig in till stan och träffa Ingrid. Vi testa lunchbuffe på Legume. (shotluckans lokaler) Svingott och bara vegitariskt. Rekommenderar starkt! :) Sen tog vi en glass längst ån och snacka skit. Så mysigt och är så glad att hon äntligen är hemma igen ♥♥
När jag kom hem somnade jag som en klubbad säl i soffan. Galet skönt med en nap. Nu fixar Emanuel hemgjord pizza till middag :)

Kommentera här: