Lördag 15 juli

En ledig lördag mitt i allt jobb. Riktigt skönt att äntligen få vakna upp till en ledig dag. Dock jobbar jag i morgon igen. Det blir så när man byter bort en lördag för att gå på bröllop. Nästa vecka kan inte mer eller mindre beskrivas som intensiv och galet mycket jobb. Jag förstår igentligen inte hur jag orkar! Men det är allra sista veckan innan semester. Nästa söndag får vi 4 långa veckor tillsammans. Jag längtar så mycket så jag blir nästan lite tårögd ;) 

Men idag hade vi en brunchdejt på ikea med jocke, jennifer och Noel. Så otroligt gott och mysigt sätt att starta dagen på! Gick även en sväng runt i varuhuset. Köpte med lite smått och gott. Två nya badrumsmattor, en kudde och nya matlådor. Lämnade av Emanuel hos Johan och jag är själv resten av dagen. Låg en kort stund på ballkongen innan solen försvann. Tog en nap istället. Nyss vaknat och ska försöka städa lite innan jag klirrar hemgjord pizza till middag :) Önskar er en trevlig helg! 

Köpte även med mig jordgubbar hem till kvällen. Är ju så obeskrivligt gott! 

Kommentera här: