Long time, no see

Hej vänner! Hela 4 långa veckor har gått sen jag skrev och uppdaterade er sist. Skulle dock ljuga om jag sa att jag har saknat bloggen. Inte det minsta faktiskt! Jag har gått i väldigt många tankar fram och tillbaka att faktiskt lägga ner! Eller att byta blogg totalt. Men då blir jag sentimental och får kalla fötter. Jag har ju bloggat sedan 2008. Inte alltid på just denna blogg. Utan har bytt 2-3 ggr. Men fastnade allre bäst för blogg.se. Det känns kontsigt att bara säga tack och hej och bara stänga ner. Fast att det BARA är en blogg vi pratar om. 

Jag har fått fler och fler märkliga sidovisningar och skumma spamkommentarer på ett språk ingen människa kan läsa. Börjar gå mig på nerverna. Vill heller inte spärra bloggen för er gott folk. Jag vill att ni ska kunna komma in utan lösenord. 

Men som många redan vet ska vi bli föräldrar nu. Trodde knappast att jag skulle kläcka ut mig det på sättet här.. (Ni ser! Jag pratar om bloggen som det vore ett hjärtebarn!) Samtidigt som jag vill prata om min utvecklig i graviditeten och när bebis kommer så vill jag bli mer privat i mitt/vårt liv. För ärligt så jävla intressant är jag inte. Haha! Jag har inga speciella intressen på inredning, mat eller träning. Jag är typ den vanligaste människan man kan läsa om. Läsa om att jobba, äta, sova och samma histora igen är knappast intressant läsning. 

Medans jag skriver detta märker jag att jag saknar att skriva. Detta kräver mer fundering. På återseende! 

Kommentera här: