Friyey!!

Phu! Vill börja med att bara pusta ut! Denna veckan har varit så intensiv. Men fyfasiken va kul jag har, redan, på jobbet! Det är långa dagar 07.30-16.30. Måndag till fredag. Vilket jag inte alls är van att jobba. Men detta varar alltså bara dom första 5 veckorna till slutet av maj då jag går intrudution på ulftraljud. Jag har lärt mig så mycket den första veckan och börjar äntligen hitta på avdelningen ;) Eller något sånär iallafall. Är glad att jag hittar ner till omklädningsrummet varje dag ;) Men den första veckan har varit väldigt basic med rutiner, enkla uppgifter och att bara observera vad en undersköterska gör. Har somnat kl 21 varje kväll. Så himla slut i huvudet med så mycket intryck. Men nu är det fredag! Och jag har ledig i 3 hela dagar. Fy fasiken va jag ska sova i morgon! 

Fick detta fina kort på posten i dag. En kollega som tackade för blomman och chokladen jag lämnade i söndags. Så himla söt :) 

Kommentera här: