Seg söndag

Goddagens! Helgen är snart slut men jag har bara ett kort kvällspass på schemat idag också. Efter jobbet igår kväll åkte jag ut på landet och hämta Emanuel plus några till. Va inte hemma försen vid kl 01 och svintrött efter ha flängt runt och lämnat av folk ;) Vaknade som om jag vore bakis med världens huvudvärk. Men några alvedon och kaffe så vart det bra ;) 

Är själv hemma idag igen och har bara hunnit tagit en ordentlig sovmorgon, ätit frukost och handlat veckans mat. Har pysslat hemma lite sen dess. Tvättat och småstädat lite. Fixa något och äta och slötitta på serier fram tills jag måste cykla iväg. Var ett tag sen nu, men jag är verkligen inte på ett stabilt humör idag. Ångesten har krypit sig på idag och vill hellst gå och lägga mig och ligga kvar där. Imorgon tar jag ett stag till och börjar jobba på 75% av mina 90. Tar verkligen tjuren i hornen! 

Kommentera här: