Skottårsdagen

Tjabba igen vänner! På den 6:e dagen med Slanka så fuskade jag och åt faktiskt pyttepytte lite middag på jobbet. Jag visste att jag aldrig skulle klara av den långa kvällen jag hade framför mig med bara en skake som middag. Det var sill på jobbet. Jag ÄLSKAR sill och kunde faktiskt inte alls motstå. Hahah nästan lite patetiskt ;) Varje kväll jag lägger mig tänker jag att jag skiter i detta, det är inte värt det. Och nästa morgon tänker jag "nu kör vi bara på!". Men nu har jag bestämt mig. Jag kör denna diet fram till fredag. Då har Emanuel bokat bord på Aaltos och efter det trappar jag upp till vanlig mat och kör sen 5:2 diet tills jag är nöjd :) Ni ska dock veta att Slanka fungerar! 

Sen sist då mina vänner. Har jobbat i helgen men bara korta pass 16-21. I Lördags samlades familjen hemma hos Jimmy på förmiddagenoch fira både pappa och Jimmy som fyllt år denna månad. Dela lite presenter, tog en kaffe och en promenad med hundarna innan jag började jobba. Efter jobbet åkte jag raka vägen till Viktoria och förfesta. Jag körde nyktert hela kvällen med Coca cola zero som dricka ;) Men hade det skit roligt ändå givetvis. Man kan bara inte ha tråkigt med dom knäppisarna ;) 
I går söndag tog vi en sovmorgon i vanlig ordning. Jag gick ner till gymmet och brände av ett fläskigt benpass innan jag börja jobba. Så jag kan inte gå normalt idag. Total smärta från midjan och nedåt ;) Idag är jag ledig och har äntligen haft tid att städa lägenheten. Även precis skrivit klart och lämnat in en uppgift. Frid och fröjd. Back to work i morgon! 

Kommentera här: