Torsdag 26 februari

Tjadåra! Min arbetsintervju igår gick kanoners! Man uttvecklar alltid sig själv och gör något man tycker är jobbigt. Är ganska bekväm av mig ändå. Men mer än så talar jag inte om för er eftersom jag själv inte vet hur jag ska göra. Dock vet jag att jag ska testa gå buddelt där och känna efter. Sen får vi se! 

Annars känns det som jag typ har sovit bort dessa tre lediga dagar. Inte gjort något vettigt alls. Fast det är jättefint väder vill jag typ bara krypa under täcket igen.Så himla rastlös. Men! Idag började jag med 30 dagars workout yoga. Hitta en jättebra youtubekanal. Här om du är inttresserad! :) Nu blir det lunch och Vm-staffet. Back to work imorgon. 

Kommentarer:

1 Viktorian:

Vad kul! Är det på Wilhelm eller Estrid? :)

Svar: Estrids :)
Jessica Ohlsson

2 Viktoria e:

Men åh vad najs med yoga grejen! Har alltid velat testa yoga men inte fått tummen ur, ska också testa detta :)

Svar: Det tycker jag att du ska göra! :) Dock tycker jag redan nu människan pratar om helt onödiga saker ibland som är riktigt störande! Men hoppas du gillar't ändå ;)
Jessica Ohlsson

Kommentera här: