Valborgsmässoafton

Glad valborg mina vänner! Som en trogen Uppsala bo jag är så skulle jag mer än allt annat vela sitta vid ån nu och dricka mosserat och äta äckliga jordgubbar. MEN! Precis som förra året så jobbar jag. Till kl 21 dessutom. Och i morgon börjar jag kl 07. Så det var rent ut sagt bara att totalt glömma. Dock är jag glad att jag just inte bor i Uppsala just nu ;) För förra året vaknade man av bruden ovanför med dunkande musik och kunde inte somna för hennes dunkande musik. Vi brukar inte klaga men det där var helt otroligt! Tyst vart det när vi ringde störningsjouren ;) 
 
Hur som haver! Nu ska jag åka till jobbet i Knivsta och kolla ett schema jag kan få. Ja hörrni. Jag kanske ska säga upp mig ifrån Karl-Johansgårdarna. För någon vecka sen så fick jag ett erbjudande jag igentligen inte alls kunde säga nej till! Men ingenting är på papper eller bestämmt helt ut ännu. Vi får se hur det går idag :)
Som sagt! Glad valborg :)

Kommentera här: