Kvällspromenad

Hej! Insåg att det är ju för sjutton den första juni idag. Vilket betyder att det är ju sommar! Fösta sommarmånaden har börjat. Men dock har det verkligen inte känts som sommar ute. Mer som höststorm ;) 
Mådde något bättre idag, illmånadet satt kvar halva dagen men det kunde jag överleva. Migränen va ju borta och jobbade bara till kl 14. Efter att Emanuel kommit hem och vi ätit middag gick vi en kvällspromenad i blåsten. Riktigt mysigt och va otroligt längesen vi gick en promenad tillsammans :) 
Det är dessa stunder vi planerar vårat liv som bäst! ♥

I morgon har jag en riktigt tidig morgon. Kvart i 7 börjar jag, men slutar kl 15. Ska spendera hela helgen hemma hos mamma och pappa. Har verkligen saknat dom! Nu ska jag packa en väska innan jag dejtar kudden :) 

Kommentera här: