25år!

Nu är året slaget! Jag är halvägs till 50 och en kvart till 100. Känns faktiskt riktigt bra, att fylla år asså 😊 Och jag har blivit nästan löjligt mycket uppvaktad idag. Och hela helgen dessutom. Så många fina presenter, kort och blommor enda sen i fredags. Jag är verkligen så tacksam och så otroligt lycklig att så många fina människor om kring mig. Min karl kom hem med blommor, melon och jordgubbar. Knäppte en päroncider och har ett bord bokat på Iberico i Uppsala ikväll. Så himla mysigt 😊 och tack igen för alla grattis ❤❤

Av dessa pärlor fick jag en champangeflaska!

Av jobbarkompisarna fick jag presentkortAv päronen fick jag en ny dammsugare! :DAv Lotta fick jag denna fina vasen

Bodyshop är även den ifrån Lotta och halsbandet från Emanuels syster och pappa

Men det bästa till sist! ♥

Kommentera här: