Födelsedagsmiddag

Tjenis! Denna helg är ta mig tusan äntligen slut! Och den har varit innehållsrik. Igår efter jobbet hämta päronen mig och vi åkte till Jimmy i Märsta. Han fyller 27 denna helg! Vi åt middag på Burger Bistro i centrum och gick sen tillbaka till lägenheten för fika, presentutdelning och massa snack. Det är det bästa med min familj. Vi har exakt samma humor! 😊 Mamma och pappa följde med mig hem att se mello tillsammans. Va väldigt mysigt att ha sällskap i lägenheten när inte Emanuel va hemma 😊 Somnade som en sten direkt när päronen klivit utanför dörren för att åka hem igen. 


Idag hade jag åter igen ett pass till kl 16 men nu är helgen som sagt slut. Har legat i sängen och sett på The Twiglight story sen jag kom hem. Med mat på magen. Ibland det bästa som finns 😋

Kommentera här: