Work hard, work fast!

Har haft en tuff vecka. Eller det har gått 3 dagar sen jag skrev sist... Men efter en helg på jobbet märker jag mer och mer hur trött jag är i kroppen. I måndags orkade jag inte göra någonting alls. Jag blir frustrerad och ledsen över små saker. Jag är oftast helt slut i kroppen och kan ligga på soffan en hel dag. Men antar att jag måste får unna mig det också. 

Nog om det! Idag är det torsdag och i nuet kännas allt ganska bra! Men tro mig, det kan vända snabbt. Har haft två kvällspass denna vecka och nu är jag ledig i 4 dagar. Torsdag till söndag. Eh, hur skönt! :) I går hjälpte jag även lilla mormor till Tierps sjukhus för röntgen och handla mat. Sen luncha vi ihop. Hann bara hem en timma innan jag började jobba. Så fy vad skönt att det var att sova i morse! Kan inte får för mycket sömn nu tror jag. Nu sitter jag här och ska strax slå upp studiebökerna. Ska kämpa mig igenom denna skit hela dagen. Bara försöker ta mig igenom en sak i taget. Hemsjukvård är sjukt träligt hörrni ;) Ha en bra dag! :* 

Denna låt av Laleh kom upp i mobilen när jag var på gymmet senast. Träffa en ganska rätt just då! 

Kommentera här: