Berg-och dalbana

Fick en lite berg och dalbana till dag igår. Va ledig och säg något som inte hände. Lönen va ett skämt. Allting försvann på räkningar och hyra. Kan tala om att vara sjukskriven är inte lätt. Först och främst mår man inte bra. Jag har en ständig trötthet som kan komma i stora vågor ibland. Jag har ångest och svårt att andas ibland. Och det blir inte lättare när man inte får pengar att leva lite med. Men ärligt, jag har världens bästa människor omkring mig ♥ 

Efter en lång dag och Emanuel kommit hem. Köpte vi med mat från Chopchop och åkte hem till Jocke och Jennifer. Då braka bilen ihop. Helt stendöd. Vi va ändå inte ett dugg förvånade. Ärlig detta kom inte som en chock, inte med den historian vi har med våra bilar xD Jag är glad över att det hända precis nedanför vännernas lägenhet och inte mitt på motorvägen i 110 km/h eller på ett annat dumt ställe.
Hur som åt middag och vart bjudna på fika. Fick även gosa med Noel hela kvällen. Nu är jag helt barnsjuk och fick en sån mysig kväll trotts omständigheterna ;) 
Tack och lov fick vi skjuss av svärfar hem igen och bilen står där den står. Imorgon bogserar vi den till en verkstad..

Kommentera här: