Fredag 28 oktober

Fredag och konstigt nog har jag mer helgkänslor än dom helger jag är ledig ;) Varför har jag ingen aning om. Brukar oftast vara väldigt skönt att jobba helg ändå måste jag säga. Håller tummarna att det blir så denna helg också. 
Hade en kort dag idag. Jobbade bara till kl 13. Städa sen lägenheten när jag kom hem och precis införskaffat och beställt hem lite julklappar ;) Jag hade först inte alls tänkt att köpa några men det känns ändå så dumt att inte göra det. Man kan komma undan väldigt billigt! Emanuel och jag köper ingenting till varandra i år, men bestämmde ändå att päronen och Jimmy får en julklapp ändå ;) 

Nu väntar jag in Emanuel och ska äta tacos till middag. Ärligt fattar jag inte alls hysterin om tacos, det är såklart gott men inte så hysterigt gott som folk beskriver xD.
Ha en bra helg vänner!

Kommentarer:

1 Viktoria:

Då äter du inte tacos på rätt sätt ;)

Svar: Haha kanske är så! 😂
Jessica Ohlsson

Kommentera här: