Ledig dag!

Hejsan! Idag har jag haft en näst intill perfekt ledig dag. Inget på schemat asså 😉 Ställde ingen klocka i morse. Vilket jag inte gjort på mer än en vecka.. Och sov tills jag vaknade. Såg en film i sängen med frukosten på magen. Tog mig en riktigt lång promenad i solskenet på 1,5 timme med en podd i öronen.
Sen dess har jag slötittar på tv, laddat upp alla mobilbilder på datorn och hämtat ut min nya mobil. Jag köpte mig en ny för att batteriet strulade så efter skadan på min gamla mobil som inte är så gammal. Men är otroligt nöjd och ni får hålla tillgodo med bilder på bloggen för denna bildmapp ekar tomt 😉
För er som är nyfikna vart det en Samsung Galexy S6 och nej jag hade inte alls råd med den. Men Emanuel är ju den bästa som lägger ut pengar när jag går i bitar ❤ Hade tur i oturen att det även var Black Friday så fick den för ett otroligt bra pris!

Nu har jag duschat och krupit ner i sängen. Åter på plats på jobbet i morgon!

Kommentera här: