Martini är hemma! ❤

Hej vänner! Min lugna vecka denna vecka och är ledig fredag till söndag denna helg! Vilket känns så skönt. Dock hade såklart vädret kunnat vara bättre måste jag säga. Har skrivit prov i morse och håller bara tummarna på det går bra. Bara städat sen jag kom hem. Nu ligger jag äntligen på soffan, ställde nyss in kvällens planer och ska bara slappa resten av kvällen! 

Om ni är nyfikna på hur det går med våran Martini så går det bra! Hade så ont i magen och så nervös tills dom äntligen ringde och tala om att hon mådde bättre och att dom va säkra på att inget satt fast i magen eller tarmarna. Hon hade fått en försurning i magen av troligtvis förgiftning. Men från vad förblir en gåta. Kommer aldrig, aldrig mer köpa något annat än rosor och ställa på bordet. Dom vet jag att dom inte är gifta på något sätt ;) 

Hursom så fick Martini komma hem igår och hon mår bra. Mycket piggare tjej. Hon ska ha medciner två gånger per dag och äta ofta och lite. Precis som när man har magkatarr ;) Vi är så glada att hon mår bra och ska så fort som möjligt försäkra dom. Hahah! 


Kommentera här: