Fjärde dagen - check!

Tjabba tjena! Nu har jag inte skrivit sedan jag börja med min diet. Slanka. Dom två första dagarna bestod bara av oändlig hunger. Igår, tredje dagen mådde jag bajs. Verkligen skit! Hade hjärtklappning när jag vaknade och så otroligt trött i musklerna. Nästan som när jag är bakis. Ingen ork att göra någonting. Var såååhär nära på att äta en yttepyttepytte middag på jobbet. Men jag bet ihop. Idag är det fjärde dagen och mår nästan läskigt bra. Jag har så mycket energi och nästan spritter i kroppen. Är givetvis fortfarande hungrig men inte till den grad jag var första dagarna. Mer sugen på saker kanske. Jag skrev förut att jag kände mig så himla trött och kunde knappt komma upp på mornarna. Men dessa senaste dagarna flyger jag nästan upp! Det känns som jag har så mycket energi fast man inte äter något. Efter min vaniljskake till frukost tog jag mig till gymmet. Där spenderade jag en timme och resten av dagen har jag tvättat en himla massa tvätt. Även skrivit klart och lämnat in en uppgift. Ska nu bara ligga på soffan resten av min lediga dag. Puss på er ♥

Kommentera här: