Julpynt

Glömde! I måndags kunde jag inte hålla mig längre! Efter jag slutade kl 13. Passade jag på att plocka fram alla julsaker. Bytte gardiner och fram med stjärna, ljusstackar, adventsljus och tomtar. Bytte lite kuddar och till andra filtar. Jodå jag har julfiltar och kuddar ;) Även belysningen på ballkongen svor jag över. Men fy var mysigt det vart i lägenheten. Vi har flyttat två vintrar i rad så har blivit ytterst lite julpynt för våran del. Men detta år slor vi på stort. Vi har till och med köpt en gran som ska komma upp i veckorna :) jag hade tänkt att vänta till söndag, första advent med detta men eftersom jag jobbar hela helgen så passa jag på då jag slipper stressa. Kommer ändå trötta på skiten i januari. 
Dessutom är det första december på tisdag och det betyder att jag äntligen få smälla i mig massa julgodis. Äntligen! Jag har då klara mitt i två månader :) 


Kommentera här: