Jobba, plugg, sova

Tjabba! Jobbhelgen är överstökad och tog mig en liten sovmorgon i morse. Så jävla slut om man säger så... Är dock ledig nu i två dagar, tills på onsdag snarare. Lagt mig tillgänglig på bemmaningen i Knivsta några nätter nu i April så vi får se om dom hör av sig. Jag trodde jag skulle bli stressad av att ha två jobb och plugg uppekört i trynet. Men får jag bara planera min egen tid går nog detta alldeles utmärkt! :) Idag har jag suttit och pluggat hela dan. Med en stor kopp te och myskläder ofc. Fått in två uppgiter redan och oj vad det går undan. Haha ;) Fick snabbt svar på den allra första uppgiften jag lämnade in och den klarade jag glant. Lättnad! Nu tar jag kväller som min kloka pappa alltid säger och fixa middag och slakar i soffan resten av kvällen. 

Morgan ville inte att jag skulle sitta framför detta och glo. 

Kommentera här: