Fredag 27 mars

Fredag och kändes skönt att faktiskt avvärka ett dagspass på jobbet idag. Jag är ju som sagt igentligen ingen nattmänniska.. Klockan sprang iväg och vips va den 15 och bara en seg timma kvar. Direkt när jag kom hem tog jag mig i kragen och satte äntligen igång med dom första uppgifterna. Roligare saker kan man ju göra en fredagseftermiddag. Men nu är jag igång! ;) Fy va pissigt tråkigt det är. Och bara jag tänker hur länge jag ska hålla på med skiten freaks me out kan man säga. Jag har tyvärr inget läshuvud heller ;) Men två uppgifter är nu klara och jag kan äntligen landa i soffan för fredagsmys! :) Trevlig helg!

Kommentarer:

1 🕤Betty :

Duktig du är :-D!

Svar: Tack! Bara att kämpa på :D
Jessica Ohlsson

2 mayapiraya:

Bra jobbat! Tänk inte så mycket, ta uppgift för uppgift, ämne för ämne så är du snart klar!

Svar: precis så jag försöker tänka. Uppgift för uppgift :)
Jessica Ohlsson

Kommentera här: