Tisdag 29 oktober

Tisdag idag hörrni. Får er som missat det ;) Har haft två lediga dagar nu efter en hel helg på jobbet. Igår kom morsan över med två yrväder och vi övningskörde en sväng på staden och gick en promenad på Berthåga kyrkogård. Det är alltid lite mysigt att bara gå och läsa på gravar och se hur fint folk har gjort det. Farmor sa "Blommor är för levande inte döda" Klocka ord om man frågar mig!

Idag hade jag yttligare en tid hos sjukgymnasten för axeln som ännu inte är helt okey. Så var tvungen att ta mig till österbybruk på förmiddagen, fick lite övningar jag ska göra och sen hem igen. Annars vill jag bara tillägga att det känns bara bättre och bättre. Ätit lite lunch och nu gör jag allt för att inte hamna i soffan. Bortsätt ifrån vissa dagar så hatar jag att BARA ligga i soffan och slöa. Vill ta vara på den lediga dagen! Känner verkligen för en PW men vill verkligen inte i detta skit väder och korven har varit ensam nog i dag.

Kommentarer:

1 maya-piraya:

Korven.. Innan min första egna katt blev ordentligt döpt, så kallades han och syskonen Korven, Korken o Kulan...

Svar: Hahah Korven är väl sött ;)
Jessica Ohlsson

Kommentera här: