Äntligen heelg!!

Tjenare hörrni! ÄÄÄntligen fredag! Har tre dagar lediga dagar framför mig! :D Helgens planer är ganska så bra. Det blir en lugn lördag, hade bara tänkt drunkna i körkortsteorin. På söndag packar jag och päronen bilen och åker hela vägen ner till Ullared. Å FY FAN VAD JAG SKA SHOPPA! :D Har verkligen (försökt) hållt stenhårt i plånboken dom senaste månaderna så nu ska jag go loose! 

Igår träffade jag min älskade Johanna på en lunchdejt efter jobbet. Vi kan vara ifrån varanadra lång tid men när vi äntligen får ihop en tid att ses som passar båda så är det som tiden stått stilla. Min pärla ♥ Men vi snacka lika mycket skit som vanligt, satt på Cupido en stund innan hon drog mig på stan. Vilket jag är ovan vid, det brukar vara tvärt om ;) Och som sagt får hålla hårt i plånboken nu i sommar rean!

Topp - Bikbok // Klocka - farfars
och fredagen till ära har jag läppstift :D

Kommentera här: